vrijdag 11 oktober 2013

Dame met microfoon gesignaleerd in Woensel-West













































De afgelopen week heb ik geluiden verzameld in de Stephensonstraat en de Jan van der Bildtstraat. Ik werd hartelijk ontvangen door de bewoners. De meeste mensen waren bekend met Ring my bell! en hadden al eens belletje geleld op de Stephensonstraat 58. R.ontving me met een kopje thee en samen namen we het geluid op van haar centrifuge (ze wast nog ouderwets met de hand). Waarna we, bloedserieus, samen het doorspoelen van de wc hebben opgenomen. D. sloeg spontaan aan het afwassen om wat gezellige, huis-, tuin- en keukengeluiden te creëren. En M. 'verwende' me met wel een heleboel geluiden. Maar vooral zijn gitaarspel trof me. Zijn anekdote over hoe hij eens afgerekend heeft met een vervelende achterbuurman (via de Woensel-Westmethode) zal zeker binnenkort één van de huizen terug te horen zijn. En oja...bijna hadden we een zingende buurvrouw onder de douche...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten